úterý 13. října 2015

Tipy na výlet: Manchester | Tipes of trip: Manchester

Krásný úterní den. 
Dnes to bude o Anglii, konkrétně Manchesteru. Je to sice už rok na zpět co jsem měla možnost navštívit tak hezkou zemi, ale chtěla jsem se s vámi podělit o mé zážitky a zkušenosti. 
Letenky jsme s přítelem kupovali u společnosti Raynair za 2170kč na os. Letenka byla z Prahy do Londýna - letiště Stansted. O letišti musím říct jen to, že jsem byla šokována při zpáteční cestě domu, kdy jsme museli na let čekat docela v hrozných podmínkách. Neměli jsme si kde sednout, odložit zavazadla.  (Na letišti jsme museli být od půlnoci do 7:00) Ostatní turisté spali na karimatkách natažený na zemi, jeden vedle druhého. Po příletu na  londýnské letiště jsme se přepravili za 8£ do Victoria coach station, odkud nám jel autobus do Manchesteru. (Megabus 12,5£)
Pohled přes silnici, kde jsme bydleli.
English Breakfast 5,70£

Tops Buffet Restaurant


Restaurace funguje na principu, že zaplatíte vstup do restaurace , buď v době oběda nebo večeře.  Poplatek zahrnuje konzumaci všech jídel, které restaurace nabízí, pouze nápoje jsou placené zvlášť. Restaurace je formou bufetu, kdy si na talíř můžete opakovaně vzít co chcete a kolik toho chcete.  Na výběr máte z Italské kuchyně, Indické, Thaiské, Sushi a plno jiných dobrot. 

    John Rylands Library
¨TIP: V Anglii je skvělé, že plno památek je osvobozeno od vstupného a tak máte možnost navštívit plno zajímavých míst.


Imperial War Museum
China Town
Manchester má svoji část města, která je vyhrazena pro China Town. Osobně mi přišlo, že se jedná spíše o ulici, kde je sem tam nějaký obchod, restaurace. 






Nejsem příznivcem fotbalu, ale Manchester United k Manchesteru patří.  
 
Centrum Manchesteru


1 komentář:

  1. Super fotky!:) V Manchesteru jsem ještě nebyla a ani mě nijak neláká...spíš co se Anglie týče, tak bych ráda prozkoumala pobřeží a v první řadě hlavně Londýn, v kterým sice bydlím, ale vůbec není čas na nějaké objevování kvůli práci :D:/ A hlavně musím využít těch vstupů do muzeí zdarma, přesně jak píšeš!!:D:)) Jinak poprvé teď poletím domů s Ryanairem, tak jen pevně doufám, že mě nečeká nic šílenýho...:D no uvidíme!

    OdpovědětVymazat