úterý 13. října 2015

Pracovní pohovor | Job interview

Krásné středeční poledne. 
Začátkem měsíce září jsem ukončila bakalářské studium na Vysoké škole a před pár dny jsem se zúčastnila svého prvního pracovního pohovoru. Nebyl to klasický pracovní pohovor jak jsme všichni zvyklí, ale jednalo se o Assessment centrum. Tento způsob výběrového řízení obsahoval určité úkoly, které jsme plnili s ostatními uchazeči. Po splnění určitých úkolů se konalo druhé kolo kam postoupilo jen pár uchazečů a tam následoval poslední úkol + klasický pohovor. Pokud by jste někdy v budoucnu měli takové výběrové řízení absolvovat, tak pro představu vám napíšu úkoly, které jsem měla já. Vymyslet akci pro studenty jako potencionální zákazníky firmy. (místo, způsob provedení atd.) Další úkol byl úspěšný prodej jiného bytu, než klient původně chtěl a v podobném duchu byl i úkol třetí. Chtěla jsem pro vás po celém dni vyfotit můj pracovní outfit a třeba tím někoho inspirovat. Jen co mě zpětně mrzí, že nebyl moc čas nafotit kvalitní fotky a na těch fotografií se to odrazilo. Takže možná v budoucnu přefotim. :)

Co mám na sobě:
Košile: DI´SHE (turecko)
Sukně: HM
Boty: HM

1 komentář: