sobota 5. září 2015

Něco málo na začátek... | A little something to start...



Ahoj, zdravím všechny co právě čtou můj první příspěvek na blogu. Chtěla bych vám říci něco o sobě, mém blogu a důvodu jeho vzniku.

Začalo to tak před rokem kdy jsem měla hodně volného času a neměla jsem co dělat. Volný čas jsem vyplňovala sledováním českých i zahraničních blogerek. Postupem času mě sledování příspěvků blogerek bavilo čím dál tím více, až jsem se jednoho dne rozhodla, že si založím svůj vlastní blog.

Dopředu se přiznávám, že se nepovažuji za nějakou odbornici z oblasti módy, kosmetiky apod. Tento blog bych chtěla koncipovat na mé zkušenosti s kosmetickými produkty, módou a časem i mým životem. Doufám, že vás můj blog bude stejně tak bavit jako baví mě blogy ostatních.

Děkuji za vaše shlédnutí a komentáře.

Žádné komentáře:

Okomentovat